Prijsveranderingen 2022
Waarom zijn mijn maandelijkse membership kosten hoger deze maand?
Op 29 juni hebben we je een e-mail verstuurd met als onderwerp 'We wijzigen onze tarieven'. In deze e-mail hebben we je geïnformeerd over de prijsveranderingen. Bekijk hieronder onze FAQs voor meer informatie.
Waarom passen jullie de prijzen aan voor jullie huidige members?
Zoals je waarschijnlijk weet, stijgen op dit moment zowel de kosten voor levensonderhoud als die van toeleveranciers. Omdat we de kwaliteit van onze producten hoog en onze service consistent willen houden, moeten we onze prijzen aanpassen.
Ik heb me ingeschreven voor een contract van zes maanden (het loyal membership). Vanaf wanneer gaat deze prijsverandering in?
Jouw maandbedrag wordt aangepast zodra je minimale contractduur verstreken is.
Wat als ik het niet eens ben met deze prijsaanpassing?
Als je het niet eens bent met deze prijsaanpassing, heb je het recht om je membership te annuleren met een opzegtermijn van een maand*. Je kunt je membership opzeggen via de app of via account.swapfiets.com. We verzoeken je in dat geval je fiets (en als je een e-Bike hebt: ook je batterij en oplader) op tijd in te leveren.
*Als je een membership hebt afgesloten met een contractuur van minimaal 6 maanden, gaat de prijsaanpassingen in zodra die 6 maanden verstreken zijn. Zorg ervoor dat je je membership een maand voordat de 6 maanden verstreken zijn hebt opgezegd.
Wat jammer. Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?