Ik wil overstappen op een andere fiets of subscriptie
Wanneer je een van onze producten naast of in plaats van je huidige producttype wilt gebruiken, kun je altijd overstappen!
Neem contact op met onze klantenservice, zodat zij je kunnen informeren over het wijzigen van je abonnement en het plannen van je Swap. Nadat je het nieuwe product hebt ontvangen, zijn de algemene voorwaarden en prijzen van toepassing.
Ik wil overstappen van of naar een abonnement voor heavy users. Is dat mogelijk?
Rijdt je meer dan 1000 km per maand of wil je de fiets gebruiken voor commerciële activiteiten, zoals het bezorgen van maaltijden, goederen, boodschappen enz. dan kun je altijd overstappen op een abonnement voor heavy users.
Werk je er niet meer en/of rijd je minder? Dan kunnen wij ervoor zorgen dat je overgaat naar een regulier abonnement. Neem contact op met ons support team voor meer informatie.
Wat zijn mijn maandelijkse kosten als ik overstap?
De betaling in de maand na wijziging kan een beetje verwarrend zijn. Deze bestaat uit 2 delen:
- De betaling voor het gebruik van het oude abonnement, bijvoorbeeld 21 dagen gebruik van de Deluxe
- De betaling voor het gebruik van het nieuwe abonnement, bijvoorbeeld 10 dagen gebruik van de Power 1
Bovendien zal er elke maand een vooruitbetaling zijn voor de lopende maand. Bijvoorbeeld, op 1 juni zal er een vooruitbetaling zijn voor de maand juni. Dit kan betekenen dat de kosten bij wijziging hoger lijken dan normaal vanwege de vooruitbetaling.
Op je factuur vind je meer informatie. Vind deze in onze App.
Wat jammer. Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?