Het terugbrengen van de fiets
Zorg ervoor dat je je abonnement hebt opgezegd voordat je de fiets terugbrengt. Dat kan nu via onze App.
Open het zijmenu in de App en ga naar "Abonnement". Hier kunt je jouw contract downloaden en je abonnement opzeggen. De voorwaarden voor het opzeggen van je abonnement vind je op dezelfde pagina. Je ontvangt dan een bevestigingsmail om je te laten weten wanneer je opzegging is gelukt.
Houd er rekening mee: Wij hanteren een opzegtermijn van één maand voor onze contracten. Dit betekent dat je de fiets na opzegging nog precies één maand kunt gebruiken. Voor niet-flexibele contracten hanteren wij een minimale contractperiode van 6 maanden. Vindt meer informatie over je abonnement hier.
Meer informatie over het retourneren van de fiets is hieronder te vinden.
Waar breng ik de fiets terug?
De fiets kan in een van onze winkels worden teruggebracht. Bent je niet in staat om de fiets zelf terug te brengen, dan kan iemand anders dit ook voor je doen. Laat ons wel even weten wie de fiets terugbrengt. Al onze winkels zijn hier te vinden.
Kan ik de fiets tijdelijk bij jou stallen?
Op dit moment bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Het kan gebeuren dat je een tijdje in het buitenland bent of de fiets om een andere reden niet gebruikt.
Afhankelijk van de duur van je afwezigheid raden wij je aan je abonnement te behouden en de fiets op een veilige plaats op te slaan, of je abonnement op te zeggen en de fiets in te leveren zodat wij ervoor kunnen zorgen.
Kan ik mijn fiets ook terugbrengen in een andere stad dan waar ik geabonneerd ben?
Als je de fiets al naar een andere stad hebt gebracht, zorgen wij ervoor dat je de fiets kunt terugbrengen in de winkel bij jou in de buurt. Laat het ons op voorhand weten zodat wij het in orde kunnen maken.
Is het alleen mogelijk om de fiets binnen de openingstijden van de winkel terug te brengen?
Ja, we willen er zeker van zijn dat de fiets veilig bij ons terugkomt. Daarom vragen we de fiets tijdens de openingsuren van de winkel terug te brengen.
Zo kunnen we de staat van de fiets te controleren, om er zeker van te zijn dat de fiets aan de klant toebehoort en om te bevestigen dat het account vervolgens correct wordt afgesloten.
Gelieve de fiets (en de sleutel) niet buiten de winkel achter te laten, tenzij afgesproken met onze klantenservice. Zo niet, dan ben je nog steeds verantwoordelijk voor de fiets, mocht er iets gebeuren.
Mocht je verhinderd zijn de fiets binnen de openingstijden in te leveren neem contact met ons op dan zullen we ons best doen om een alternatief te vinden. Je kan de huidige openingstijden hier vinden.
Wat jammer. Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?